sobota, 21 grudnia 2013

Dla tych grzecznych

 
 





8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wspaniały pomysł! Rewelacyjne!

camelia pisze...

Byloby nam milo, gdybys zechcial go wpisac na Ptitchef.com, zeby mozna go bylo zaindeksowac.

Ptitchef jest katalogiem, który pozycjonuje najlepsze kucharskie strony internetowe w sieci. Setki blogów juz sa na nim juz zapisane i korzystaja ze strony Ptitchef, zeby przedstawic swoje wlasne strony internetowe.

Zeby zapisac sie na Ptitchef, wejdz na
http://www.petitchef.pl/index.php?obj=myaccount_site&action=form

lub na http://www.petitchef.pl i kliknij na « Dodaj swój blog-strone » w górnym pasku.

Pozdrawiam

Camelia
Petitchef.pl

Małe codzienności pisze...

Jestem zachwycona. Ogrom pracy wykonałaś! Dostać taki prezent to wielka przyjemność.

margot pisze...

a ja taka grzeczna jestem, naprawdę, bardzo grzeczna:D
Ojej to w tym roku najpocieszniejsze jakie widziałam , ba ale mistrzyni to mistrzyni
buziaki śle

margot pisze...

jakiś chochlik mi namieszał wyżej miało być NAJPIĘKNIEJSZE

Majana pisze...

Cudowne są! Naprawdę jesteś Mistrzem! :)

Elisabetta pisze...

Zagladalam tu bardzo czesto, czekalam na nowe inspiracje. Warto bylo czekac! Skradne Ci ten pomysl, jezeli pozwolisz (i jezeli mnie uda sie manualnie do niego siegnac!).
A moze myslisz o jakims mikro video kursie? Np. jak oblac pierniki lukrem albo zrobic na nich kropeczki? Zjada mnie ciekawosc by zobaczyc Cie w cuierniczej akcji.
Tanti auguri di Buon Anno!

naleśniki pisze...

Wygląda zjawiskowo, ślinka sama leci… :)